Wednesday, 23 October 2013

Haladok,haladok

bár a tegnap nem edzettem,mert megjött és nekem ilyenkor semmi kedvem/eröm Szerencsére csak az elsö nap szoktam rossz állapotban lenni,így ma már edzettem. Elörángattam a sufniból az elliptic traineremet (nyárára oda költözött),leporoltam,majd tapostam rajta 30 percet,de persze nem egyenletes tempóban,hanem intervallozva:) Majd 3x8 fekvötámasz,tricepsz nyújtás,vízszintes húzás és v-ups. Jól lefárasztott. Most meg halálra aggódom magam,mert a drágám még ma nem jelentkezett,pedig mindig ír sms-t,ha melóba van. Már több,mint egy órája végze..........most hívott,hogy valami gond van a telojával,nem küldte el az smseket,amiket írt,de már úton van haza. Húú,megkönnyebültem egy cseppet:):) mosr mosolygok,mint a vadalma:):):):)

No comments:

Post a Comment