Sunday, 27 October 2013

Hétvégi nem edzés

sajna,mert ilyenkor dolgozom a legtöbbet + a házimunkàval is le voltam maradva és a gyerköcök is nálunk voltak. De jövö hétre egész jó munkabeosztást kaptam,így nem lesz gond a heti 5 edzéssel ( kopkopkop). Fáradt vagyok,de úgy igazán álmosan. Én nem érzem,h egy órával többet aludtam volna,azt viszont igen,hogy hideg van. Holnap sapkát kell,hogy vegyek,bár nem bánom,szeretem a sapikat,van is vagy 5,de kellene még vagy 2,mert sapiból sosem elég :)
Ja,az edzésterv egyébként:
HÉTFÖ:  napüdvözletek + handsfree hiit
KEDD: elliptic trainer + felsötest edzés
SZERDA: jóga
CSÜTÖRTÖK: elliptic trainer
PÉNTEK:pihi vagy jóga
SZOMBAT:jóga
VASÁRNAP: pihi
Kajálásba nincs semmi különös tervem,reggelim mostanában zabkása (csak hideg idöben szeretem),ebéd általában házi zöldség leves (kedves készíti mindig,isteni finom) és egy szenyó tk. zsömléböl,vacsira az amit fözünk csak nekem köretnek párolt zöldség »»» ez lehet hal,csirke,bolognai,chilli.....tízórai egy banán,uzsira joghurt túróval keverve és egy alma. Szóval titok nincs csak mértékletesség :)

No comments:

Post a Comment