Saturday, 19 October 2013

Újrakezdés

de akkor most komolyan. Mert ami ma fogadott az több a kelleténél. Új munkásnacit kaptam és nem jött rám . Két hete ez a méret még jó volt. Passzos,de rám jött. Hogy jutottam el idáig már megint????? Pedig mikor már az álomsúlyomnál voltam,megfogadta,h soha többet nem leszek size 10. Ok,6-os méret sem akarok már leni,de azért na. Komolyan mondom a sírás kerülget.... Ma diétásan kajáltam,de edzeni nem volt eröm,mert a 8 nap semmit tevés után a mai nap melóba eléggé lefárasztott. Nem fogom sanyargatni magam,így devember 23-at tüztem ki célnak,addigra rám kell,h jöjjön a gatya. Annyit lehet a mentségemre hozni,hogy az egész nyarat + szeptembert végig gürcöltem heti egy szabadnappal,sokszor annyival sem. Haa szabadidöm volt akkor aludtam,és ettem :( gyenge kifogás,de higyjetek nekem,hogy nehéz volt. Tehát roll on size 8 roll on december!!!! 9 hét.....65 nap. Ha egyszer sikerült akkor most miért ne menne? Bízom magamban.

4 comments:

  1. Hajrá, Andrea!!! :) Most is menni fog!

    ReplyDelete
  2. Az a szerencse,hogy most nem 10 kilotól kell megszabadulni,hanem max. öttöl:) azért köszi :)

    ReplyDelete
  3. Hajrá Andi! Veled vagyok, én is most próbálok visszarázódni rendesen :) Nekem nincsenek ruhagondjaim, inkább csak a komfortosságomban érzem, hogy következetesebbnek kell lennem, hogy hosszú távon ne is legyenek:) szóval hajrá nekünk :D puszi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na igen,a komfortosság :) azt én sem érzek most,de tudom,h hamar visszatér,ha odafigyelek. Hajrá nekünk kicsiknek.akiken màr 2kg is meglátszik :):)

      Delete