Tuesday, 26 November 2013

A 8-as

fekete farmerom,ami nem jön rám,az igazából 6-os. A munkahelyi nadrágból meg mindenki egy mérettel nagyobbat hord a megszokottnál. Tehát hatosról híztam fel nyolcasra...lol
Dave már egy ideje nyuggaszt,hogy ne aggódjak már folyton a súlyom és a méretem miatt,csinos vagyok,sportos,edzzek továbbra is meg egyek egészségesen. Kinek hinnék,ha neki nem:) de azért én egy kicsit fogyni akarok. Csak egy kicsit,hogy karácsonykor nyugodt szívvel ehessek:D
Tegnap olyan napom volt,hogy jobb lett volna fel se kelni,munka húzós volt,a kedvessel összezördültünk picit és még a szar is ízetlen volt. Nem is edzettem,majd csak ma:
Jillian Michaels extreme shed&shred 2. Kemény volt,de élveztem.
Amúgy a csaj 158.8cm,52 kg. Én 158 centi (nöttem:)) és 55kg. Más tesralkat,mert ö inkább fiús (keskeny csípö,nuku derék),de ez megnyugvást adott ahhoz,hogy nem kell 50 kiló alá bemenni,hogy jó testem legyen,csak mert alacsony vagyok:)

No comments:

Post a Comment