Monday, 18 November 2013

Amit elterveztem

azzal mind végeztem. Kilucoltam a lakást,föztem,mostam,vasaltam,edzettem:
-napüdvözletek»»legjobb bemelegítés ever:)
-Jillian M. ripped in 30 days 4. het edzése
A harmadik heti edzés nehezebb volt szerintem. Szóval nehézségi szint nálam: 3,4,2,1 csökkenö rendben. Egyébként mondegyik edzés tetszett,voltak benne régröl ismerös gyakorlatok (burpee,mountain climber) és újak,amik nagyon elnyerték tetszésemet. Változás testemen még nem sok,meg nem is mérek jövö hétig,mert piros napjaim vannak. Folytatom amit elkezdtem,de nem akarom sanyargatni a testem és a lelkem se. Nem sietek:) Az edzést lesz heti 5x,mostmár jobban belefér az idömbe és energiámba-kevesebb a munka,ami anyagilag nem annyira jó-és fözni is jobban tudok majd. A lényeg az egészség és boldogság:)

No comments:

Post a Comment