Monday, 18 November 2013

Edzeni jó,edzeni kell

Tegnap szabadnapos voltam,a kedves is (két hét szabijának utolsó napja)+ a gyerekek. Ennek örömére elmentünk a helyi "posh" étterembe kajálni. Én ettem roast porkot,3 vékony szelet husi + vegyes zöldség,desszertnek elfeleztünk egy sütit meg ittam egy pohár sört. Fincsi volt,de annyira eltelített,hogy este hétig alig bírtam megmoccani. De eröt vettem magamon,lerendeztük a gyerekeket,majd fél 9kor nekiálltam Jillians 3. heti edzésének. Tuti kis mozgás lett belöle,ömlött ròlam a víz,pedig az ablak nyitva volt. Utána fegyenc,2x20 bicskaguggolás és 2x20 egyenes híd. Nehezen ment már egy ilyen eleve fárasztó edzés után így most ketté akarom ezeket választani. Reggel jillian, este fegyenc vagy épp fordítva,ahogy idöm és kedvem engedi. De a lényeg,hogy hiába késön kezdtem hozzá,hiába alig akartam elkezdeni,az hogy megcsináltam nagyon jó érzéssel töltött el.
Ma csak én vagyok offos,végre két hét után csak az enyém a ház. Olyan bulit csapok. Kitakarítom az egész házat és még vasalni is fogok :)  persze jillian is lesz:)

No comments:

Post a Comment