Tuesday, 19 November 2013

És még mindig edzek

mert próbálom ügyesen beosztani az idöt,az idö meg pénz,de erröl majd késöbb...
7:30kor keltem,10töl meló,de már 9kor indulok a buszhoz. Ma csak négyig dolgoztam (gyerek müszak),utána aldi,mert a vacsihoz vásárolnom kellett. Zöldséges curryt föztem:hagyma,paprika,paradicsom,cukkini,sweet potato,csicseriborsó és egy üveg madras szósz: csak az aldiban»»»»»MINDENFÉLE ADALÉKANYAGTÓL MENTES!!! Összvissz kb. 1200 ft,de a zöldségekböl maradt egy adag és mi ebböl megvacsizunk és holnapra lesz ebédünk is. Úgyhogy nem lehet kifogás,hogy az egészséges életmód drága. Ötre értem haza,fél hatra már odakészítettem kaját,utána gyors kis email és fb csekkolás:) Hatra már edzöruhában voltam és a kaja is megfött. 
Az edzés:
-napüdvözletek :)
-J. M. extreme shed&shred,level1:hmmmm,érdekes edzés,volt benne kick-box,karate,capoire,jóga. Nem mondom,hogy rossz volt,inkább újdonsàgnak éreztem. Kíváncsian várom a kettes szintet,talán még úszni is fogunk benne :):):)
Nálunk most 8 óra,már pizsiben írom ezt,jóllakva. A kajszi isteni lett,de nem leterhelö,a curry szósz meg egyszerüen csodás:)
Csak menni és menni,nem visszanézni:)

No comments:

Post a Comment