Friday, 1 November 2013

Jóga és fegyencedzés

Felcserélödtek a napok,mivel a tegnap nagyon fárasztó volt melóban,keveset aludtam, több,mint 20 percet vártam a buszra és rettentö éhes voltam mire hazaértem. Pihi lett a vége,amit nem bánok egyáltalán. Mára volt napüdvözletek és elkezdtem a fegyencedzésböl az egylábas guggolást és a hidat. Ezeket már nagyon szeretném régóta és az eddigi vágyat ma tettekre váltottam:)
3x30 guggolás gyertyaállásban (haladó szint),ment hiba nélkül bár ránézésre úgy gondoltam,hogy meg se fogom érezne,aztán mégis :)
3x50 csípöfeltolás (haladó szint),ez is ment könnyedén.
Az a tervem,hogy ezt még megcsinálom még 2x aztán lépek a következö lépcsöfokra.
A végén még bevetettem pár jóga ászánát és nyújtottam spàrgára,mert azt is nagyon akarom :)

No comments:

Post a Comment