Saturday, 9 November 2013

Kell a változatosság

ezért az elmúlt 2 napban olyat edzettem,amit már nagyon régen vagy soha:)
Szerdán elliptic trainer + fegyences guggolás és híd (ez eddig még nem új:))
Csütörtökön pihi (pár húzódzkodás,de ez szinte minden nap van:))
Pénteken aerobic. Egy réges régi dvd-met halásztam elö. 40 perc koreografált ugrálós mozgás. A végére már emlékeztem is. Utána fegyences guggolás és híd. Nagyon élveztem,de azért elfáradtam.
Ma pedig Jillian Michael egyik félóras edzése a youtuberól. Ez is jó volt,igaz keményebbre számítottam. Bár volt egy gyakszi (oldalplankban alsó láb emelése) amit nem tudtam megcsinálni,mert fájt közben a puncicsontom :/ viccesen hangzik,de nem volt az. Helyette csak kitartottam a pózt,az megy,jógában is van.
Az 5 edzés meg van a hétröl,holnap esetleg jóga,majd meglátom. Ma este meg kiöltözünk és szórakozni fogunk. Meglátogatjuk a helyi vendéglátó egységeket,mindenhol iszok egy pohàr bort. Tehát 4et. Mivel 4 kocsma van. De nem számít. Kimenöt kaptunk az ex feleségtöl (muhaha patetic),kihasználjuk az alkalmat,mert ki tudja mikor lesz megint ilyen.
A súlyom egyébként még mindig 54kg,de változott az alakom,gondolom centik mentek le,de azt meg buta fejjel nem mértem.
Na megyek széppé varázsolom magam :)

No comments:

Post a Comment