Wednesday, 13 November 2013

Megvettem

Jillian Michaels egyik dvd kollekciójat,only £18. 3 dvd:
-Ripped in 30: 4 huszegynéhány perces intervall workouts
-Killer buns&thighs: 3 flat basring booty sculpting workouts - ez még nem tudom mit takar
-Extreme shed&shred: két 45 perces workouts
Azért döntöttem a megvétel mellett,mert frissítésre vágytam,új gyakorlatokra. Elöször kipróbáltam a youtuberól két videójat ingyér:),és tetszett nagyon,bejön a csaj stílusa,bár elég amerikai,az intervall edzéseket mindig is szerettem,és ahogy írtam kell az újítás:)
Akkor a mai edzés:
-napüdvözletek
-J. M. ripped in first week workout
-bicskaguggolás 2x20
-egyenes híd 2x20
Vélemény Jillian-röl: az edzés felépítése 3 perc erösítés,2 perc kardió,1 perc has,ami core is egyben. Jól felépített edzés,átmozgatott,leizzasztott,de ezt még nem mondanám hú de keménynek. Kíváncsi vagyok mi tartogat a 4. hét.
Az egyenes híd egyébként rohadtul megdolgoztatja a hátam,királyos :)
Fényképeztem és mérödzködtem is egyébként,majd felteszem öket mindjárt,aztán majd lestek,hogy mekkora elefánt lettem :)

No comments:

Post a Comment