Wednesday, 13 November 2013

Na akkor képek és adatok

"
Micsoda húsos combok és mekkora has,jóég :/


MEKKORA HASAM VAN!!!!

Itt meg még a narancsbör is befigyel.....


Na nem ostorozom magam tovább,belátom,elszálltam egy kicsit,bár ruhában még mindig jól mutatok,köszönhetö az eddig megszerzett izmoknak,ezért nem vagyok "folyós",meg annak,hogy tudok öltözködni.
Számszerü adatok: (zárójelben tavaly áprilisi adatok)
súly: 54kg (50kg)
mell: 90cm (ennek örülök:)) (nincs adat,gondolom mert mérhetetlenül kicsi volt:))
derék: 72cm (68cm)
has: 84cm (77cm)
csípö: 92cm!!!!! (83cm,basszus 4,5 centi oldalalnként!!!)
comb: 56cm (51cm)
Na,valahova ide akarok visszatérni centikbe,súlyba,meg közben erösödni,mint állat.
2011. novemberében kezdtem az életmód váltást, 6 hónap alatt jutottam olyan szintre,ami már tetszett. Most kevesebb zsírtól kell megszabadulnom,az erönlétem is jobb meg ugye van már tapasztalat. Akarat is van. Menni fog ez most is:)



2 comments:

  1. Bírom az őszinteséged!:) Nagyon klassz csaj vagy, és ha elhatározol valamit, tuti megcsinálod!:)

    ReplyDelete
  2. Köszike. Egyébként mindenkinek igaza van,aki azt mondja,hogy a súlytartás nehezebb,mint a fogyás. Élö példa erre én vagyok. De annak örülök,hogy most idöben észbekaptam,nem +10kg feleslegnél. Te is klassz csaj vagy egyébként és csuda erös,láttam a videót:)

    ReplyDelete