Saturday, 23 November 2013

Odaégettem a fött krumplit

feltettem föni,visszajöttem olvasni a nappaliba majd félóra múva eszebe jutott,hogy baeg, kolompér:D Újat készítettem,még szerencse,hogy csak 1 szeméyre kellett csinálni,nem az egész családnak.....utálok krumplit hámozni.
Egyébként náthám ma a tetöfokára vágott. Este alig aludtam,mert nem kaptam levegöt az orromon,így szájon át lélegeztem,amitöl kiszáradt a szám,félóránként ittam,óránként pipiltem. Nem is mentem dolgozni,még szerencse,hogy a mai csak egy szívesség müszak lett volna. A délelöttöt átfetrengtem,majd délután aludtam 2 órát. Kellett is nagyon,bár sokkal jobban nem lettem,de legalább már nem éreztem magam úgy,mint akit öszevertek. Rendet raktam a házban,nem sok idö volt,de valamit tenni venni akartam.
Végül jógánál kötöttem ki,ami sokkal jobban ment,mint gondoltam és már észvesztöen hiányzott. A sok sok éves mozgás (6 éves korom óta) és sokféle mozgásforma (gimnasztika,kézilabda,aerobic,futás...) kipróbálása után úgy érzem,hogy ebben a mozgásban találtam meg leginkább önmagam. Ha pörgös edzés akkor HIIT,de akkor az pörögjön és kemény legyen:) szerintem e kettö kombinálását fogom alkalmazni,mert ezek jól esnek és jó hatással vannak a testemre.
Csak a rohadr náthám múlna már el.....

No comments:

Post a Comment