Tuesday, 3 December 2013

A gondokon túl

azért próbáltam edzegetni, de nem sok sikerrel sajna...mindketten elég rossz passzban voltunk az elmúlt napokban, annyira, hogy nem is igazán beszélgettunk,mitha akármelyikonk is tehetne bármirol, pedig nem igazán, a korulmények hozták igy a dolgokat. De tegnap este beszélgettunk, ma pedig reggel egyutt ébredtunk, kávéztunk és reggeliztunk, mert csak ennyire volt idonk. Átdumáltuk a dolgokat és arra jutottunk, hogy ha már így hozta a sors, hogy koltoznunk kell, méghozzá nemsoká (január eleje) addig meg nem sok idonk lesz egyutt a munkája és a napi 2x1óra 10 perc vezetés miatt, azért próbáljuk meg a legjobbat kihozni a helyzetbol. És most már jól vagyok és o is, mosolyogva mentunk dolgozni,ami sokat jelent:)
Ki raktam pár karácsonyi dekorációt is, és a tegnapi délutáni depresszióm és kényszerzabálásom is elmúlt.
Edzettem Jilliannel, jó volt, kellett nagyon és érzem, hogy innen már minden jóra fog fordulni:)
FYI: nem fogytam semmit, még az a fránya 1kg is visszajott, így még mindig 55 kilósan tengetem napjaimat. Azért a kaját ma már visszaállítottam a rendes kerékvágásba, heti edzéstervem is van. Hízni nem kéne, nem is fogok!:)

3 comments:

  1. Örülök, hogy meg tudtátok beszélni! Ilyen időszakokban is az a fontos, hogy nem ti ketten meg a problémáitok vagytok egymás ellen, hanem ti ketten >együtt vagytok, egymásért< és >közösen< néztek szembe a >közös problémákkal< (költözés, időhiány, stressz akármi):) A kilók meg lehet, hogy egy kis izom, nem? ;)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha izom,akkor az király,de hidd el már nem kesergek:)

      Delete