Sunday, 22 December 2013

Lesérültem

még pénteken melóba. Egész nap kasszáztam,sokan voltak,nekem meg van egy olyan hülye szokásom,hogy mindig a jobb lábamra helyezem a testsúlyomat és csak akkor veszem már észre magam,ha zsibbadok....most is így volt és nap végére valami iszonyúan fájt a csípöm és a fenekemben a csontom,alig bírtam hazagyalogolni,minden egyes lépésnél felszisszentem. Mire hazaértem sírtam. Tegnapra ez annyit változott,hogy már nem csak a csípöm,hanem az egész jobb lábam fájt,legföképp a talpam,gondolom,mert máshogy léptem. Mára egészen sokat javult,a fájdalom már csak tompa,ezért meg is próbálkozok egy kis jógával,amint kiolvadtam:)
Holnaptól 4 nap "pihi",jó lesz nagyon bár holnap van még egy csomó elintézni valóm,mire jönnek a szülök és a gyerekek. De úgy szép az élet,ha zajlik:)

No comments:

Post a Comment