Sunday, 26 January 2014

Edzéseim a héten

Kedden ugye fegyenc fekvö,lábememelés,híd.
Szerdán Jillian Michaels extreme shed&shred 1.
Csütörtökön fegyenc,mégpedig így:
-napüdvözletek
-függöleges húzás:40
-guggolás gyertyaállásban:50
-vízszintes húzás:10/10/10
-bicska guggolás:20/20/20
-russian get up:10/10 (5kilóval kézben)
-v-ups:10/10
Pénteken Jillian Michaels killer buns 1. -ezt még most elöször.  HIIT ez is,saját testsúllyal és súllyal,legföképp popsira helyezve a hangsúlyt. Szerettem.
A hétröl meg lett 4 edzés megint. Hétvégén gyerekek,munka stressz.
Még mindig 55kg,de akárcsak Manókánál,nálam is centikben van változás. Szeretem a testem. Rég éreztem így,de jó tükörbe nézni:)

Tuesday, 21 January 2014

Munka és család

témakörben telt a hétvégém és a tegnapom. Diétamba csak vasárnap rontottam bele 4 kocka boci csokuval,otthonról jött és borral,de nem bánom:)
Ma már edzés:
-napüdvözletek
-lépcsön le-fel 10x
-fekvötámasz falnál: 30/30
-térdfelhúzás: 35/35
-rövid híd: 30/30
-fekvötámasz elöredölve: 15/15
-térdemelés fekve: 25/25
-egyenes híd: 15/15
-varjútartás
-fejenállás
-lépcsön le-fel 10x
Ma ebéd: sült tonhal steak párolt zöldséggel és basmati rizzsel. Nyam-nyam:)

Friday, 17 January 2014

Enni kell,hogy bírjak edzeni

mert nem koplalásra/gyors fogyásra hajazok,hanem erösödésre,lassú,egyenletes fogyásra. Sajna a mai nap nem így jött össze,egyszerüen nem voltam éhes,edzésig talán ha 800 kalóriát ettem. Edzés végére pedig totál remegés,Jillian xtreme shed&shred volume2,ami kemény,de nem annyira,hogy így végezzem. Utána ittam egy protein shaket vízzel,lassan,kortyolgatva,most meg vacsi:spicy bean hotpot (hagyma,zeller,répa,bab) kolbásszal. Ezzel leszek 1300 kalóriánál,ami KEVÉS! Ennél többet szoktam enni,minimum 1500,és ha reggeliztem volna,akkor meg is lenne ez a szám. Tanulópénz,ti ne csináljátok utánam:) 
A holnapi napot jobban megtervezem,mert nem akarom,hogy az edzésem kárára menjen és még falnál se bírjak fekvözni:)

Thursday, 16 January 2014

Megindult a mérleg lefelé

végre már,amit szombat este meg is ünneplek 2 pohár borral:) Ennyi kell,ha már eddig ilyen jókislány voltam:)
Tegnapi edzés:
-Jillian Michaels extreme shed and shred volume 1.
Ma:
-napüdvözletek
-függöleges húzás: 40
-guggolás gyertyaállásban: 2x50
-vízszintes húzás: 10/12
-bicska guggolás: 2x20
-russian get up: 2x10
És a végén 10 perc nyújtás. Az egész 40 perc.
A héten hátra van még egy fegyencedzés (fekvö,lábemelés,híd) és jövö héttöl ismétlés számot emelek. Nem sokat,de érzem,hogy menni fog több is.
Ami a kajálást illeti,nagyon büszke vagyok magamra:) Mindent eszek (ok,nagyon gagyit nem),de például krumplit is,meg joghurtot,tésztát is. De számolok,így tudom,hogy miböl mennyit. Nem éheztetem magam,finomakat eszek,csak megállok egy tányérnál.
Más. Olvassátok el a Hunger games-t/éhezök viadalát! Kedvesnek vettem karácsonyra,ö már kivégezte a harmadik könyvet,én ma végeztem a másodikkal. Letehetetlen:)
The girl who was on fire:)

Tuesday, 14 January 2014

Erösödöm

Már ennyi edzés után is érzem. És jól érzem magam a börömben,pedig még van rajtam felesleg.
-napüdvözletek
-lépcsön le-fel 10x
-fekvötámasz falnál 2x30
-fekvötámasz elöredölve 2x10
-térdfelhúzás 2x30
-térdemelés fekve 2x20
-rövid híd 2x25
-egyenes híd 2x10
-varjútartás 2x10mp
-lépcsön le-fel 10x (13 lépcsöfok)
Lesütöttem 1kg csirkecombot,kaja letudva 2 napra kettönknek.
Holnapra jillian egyik edzését tervezem,de csak óvatosba,nem akarom a csípömet megeröltetni. Mit is írhatnék még?:) puszcsi:):)

Monday, 13 January 2014

Nem úgy sikerült

a mai napom ahogy elterveztem. Se edzés-sietnem kellett,se kajálás-túl léptem a "határt". Saját hibámból is,fel is hergeltem magam kissé,de majd a holnap jobb lesz. Azért leírom az edzést:
-napüdvözletek
-függöleges húzás:40
-guggolás gyertyaállásban:2x50
-vízszintes húzás:2x10
-bicska guggolás:2x20
-russian get up:2x10
-plank:40mp
Ez volt a terv,csak tényleg sietnem kellett,mert már mindenki éhes volt,én is és emiatt ettem egy kicsit túl sokat. Nem vészes,mert olyan 1800kcal körül zártam,csak kevesebbet terveztem,mert ma nem dolgoztam. Nem lehet minden nap tökéletes minden nap:)

Saturday, 11 January 2014

Fegyenckedtem

ma is nagy lelkesedéssel. Edzés menete:
-napüdvözletek
-fekvötámasz falnál 2x25
-fekvötámasz elöredölve 10
-térdfelhúzás 3x30
-térdemelés fekve 2x10
-varjútartás 10mp,15mp
-fejenállás 20mp,30mp
-jóga ászánák»triangle,warrior,spinal twist,pigeon,chair
Nem volt nehéz,de elfáradtam.
Kajálást is ügyesen tartom,1500-1700 kalória között mozgok,arányokra figyelve,jó ételekböl(50% szénhidrát,25% fehérje,25% zsír).
ELTÁNTORÍTHATATLAN VAGYOK!:)

Thursday, 9 January 2014

Gyengébb vagyok

mint gondoltam. De mit is vártam,amikor ezer éve nem csináltam ilyen testedzést.
A mai felmérö eredménye:
Fekvötámasz falnál: 26/25/20
Guggolás gyertyaállásban: 30/40/50
Függöleges húzódzkodás: 40/40/40
Térdfelhúzás: 30/30/33
Rövid híd: 40/45/50
Varjútartás: 2x15mp
Fejenállás: 2x20mp
Az utolsó kettöt csak mert szeretem:)
Innen már csak fejlödni lehet:)

Edzés és kajanapló

ez lenne a blogom fö témája ugyebár-nyafogással kiegészítve-és tegnap mikor munka elött beszaladtam az aldiba pár apróságért,akkor a sok fogyis és edzös dolgok közül igazán egy valamin akadt meg a szemem:jegyzetfüzet! (Na meg a szép rózsaszín 2kg-os kettlebellen:):))
A notesz megvásárlásával pedig jött az isteni szikra. Mivel félrokkant vagyok-bal váll,jobb láb-így olyan edzésen gondolkodtam,ami kímélö,de hatásos,fejlödni lehet vele,belefér az idömbe és otthon is tudom csinálni. Na mi,na mi? Hát persze,hogy a fegyencedzés:)
Reggel megírtam az én verziómat,mert a könyv szép és jó,de nekem mindig jobban ment a tanulás is,ha a saját írásomból tanultam.
Öszinte leszek,nekem nem célom az egykezes fekvö és húzódzkodás meg a fejenállásba fekvö,így itt nem megyek el a mesterlépésig,már annak is örülni fogok,ha sikerül 5 húzódzkodás:)
Szóval ma felmérem magam,az elsö lépésekböl jó lenne a maxot hozni,majd meglátjuk.
Szóval a notesz elején edzésnapló,hátulján kajanapló:)
Ide nem biztos,hogy minden nap pötyögni fogok,de magamnak vezetem becsülettel és ez számít.
U.i.: a csípöm még mindig fáj,de már elviselhetö. Bye bye elliptic trainer,bye bye jillian (egy darabig legalább is:()

Monday, 6 January 2014

Bedöglött

a csípöm,már megint. Úgy néz ki,hogy nem tetszik neki az elliptic trainer.... A tünetek alapján próbáltam kiguglizni:) hogy mi baj lehet,és arra jutottam,hogy nyálkatömlö gyulladásom van. Megeröltetéskor alakul ki. Pihentetni kell. Egyébként nem értem,mert ugye ez a sportszer pont az ízületek kímélésére lenne.....várok egy hetet,aztán ha nem javul,akkor orvos. Így viszont löttek a januári 150km-nek:(:(
Szomorú vagyok,de közben meg nagyon fáj:/

Sunday, 5 January 2014

Visszarázódok

már a mozgásba is. A kajálásra már sikerült,az edzésre eddig munka/fáradtság miatt nem tudtam koncentrálni.
Tegnap:
 jóga (40 perc) és 5km elliptic trainer (16perc)
Ma:
10km elliptic trainer (32 perc)
A tegnapit megéreztem rendesen,föleg a jóga részét,de éreztem,hogy már nagyon kellett.
Ja,és vettem egy fittball-t,azon is tornázgattam kicsit. Egyébként vicces,hogy az aldi dugig van most sportszerekkel és diétás kajákkal. De nekem is kapóra jött,ugye a fitball miatt,£5,meg vettem tk. durum tésztát is:)
Az alkohol nélküliség is megy,bár tegnap este jól esett volna egy pohár bor,de nem engedtem a csábításnak:)

Wednesday, 1 January 2014

A lejobbakat 2014-re

Kívánom magamnak és mindenkinek!
A szilveszter eltelt,de jövöre tuti itthon maradunk. És habzó bort sem iszok mostmár,úgy látszik nem bírom az ilyen szénsavas,alkoholos italokat. 2009 óta pezsgöt sem iszok. Egyszeüen nagyon fejbever,és ma egész nap másnapos voltam,pedig csak egy pohárral ittam. Ok,elötte lement 2 pohár sör. Mindegy,de dolgozni így nem volt valami faszányos. Ezért a mai nap még a tavalyi év fényében telt.
Újévi fogadalmam nincs,havi kihívásaim lesznek.
Januárra ez jutott:
- no alcohol (kivétel 19-e,évfordulónk)
-150km az elliptic traineren
-2kg mínusz
-jóga legalább heti kétszer
Ez nem sok és tartani is tudni fogom majd.
Ja,és szerelem,szeretet:)