Thursday, 9 January 2014

Edzés és kajanapló

ez lenne a blogom fö témája ugyebár-nyafogással kiegészítve-és tegnap mikor munka elött beszaladtam az aldiba pár apróságért,akkor a sok fogyis és edzös dolgok közül igazán egy valamin akadt meg a szemem:jegyzetfüzet! (Na meg a szép rózsaszín 2kg-os kettlebellen:):))
A notesz megvásárlásával pedig jött az isteni szikra. Mivel félrokkant vagyok-bal váll,jobb láb-így olyan edzésen gondolkodtam,ami kímélö,de hatásos,fejlödni lehet vele,belefér az idömbe és otthon is tudom csinálni. Na mi,na mi? Hát persze,hogy a fegyencedzés:)
Reggel megírtam az én verziómat,mert a könyv szép és jó,de nekem mindig jobban ment a tanulás is,ha a saját írásomból tanultam.
Öszinte leszek,nekem nem célom az egykezes fekvö és húzódzkodás meg a fejenállásba fekvö,így itt nem megyek el a mesterlépésig,már annak is örülni fogok,ha sikerül 5 húzódzkodás:)
Szóval ma felmérem magam,az elsö lépésekböl jó lenne a maxot hozni,majd meglátjuk.
Szóval a notesz elején edzésnapló,hátulján kajanapló:)
Ide nem biztos,hogy minden nap pötyögni fogok,de magamnak vezetem becsülettel és ez számít.
U.i.: a csípöm még mindig fáj,de már elviselhetö. Bye bye elliptic trainer,bye bye jillian (egy darabig legalább is:()

No comments:

Post a Comment