Thursday, 16 January 2014

Megindult a mérleg lefelé

végre már,amit szombat este meg is ünneplek 2 pohár borral:) Ennyi kell,ha már eddig ilyen jókislány voltam:)
Tegnapi edzés:
-Jillian Michaels extreme shed and shred volume 1.
Ma:
-napüdvözletek
-függöleges húzás: 40
-guggolás gyertyaállásban: 2x50
-vízszintes húzás: 10/12
-bicska guggolás: 2x20
-russian get up: 2x10
És a végén 10 perc nyújtás. Az egész 40 perc.
A héten hátra van még egy fegyencedzés (fekvö,lábemelés,híd) és jövö héttöl ismétlés számot emelek. Nem sokat,de érzem,hogy menni fog több is.
Ami a kajálást illeti,nagyon büszke vagyok magamra:) Mindent eszek (ok,nagyon gagyit nem),de például krumplit is,meg joghurtot,tésztát is. De számolok,így tudom,hogy miböl mennyit. Nem éheztetem magam,finomakat eszek,csak megállok egy tányérnál.
Más. Olvassátok el a Hunger games-t/éhezök viadalát! Kedvesnek vettem karácsonyra,ö már kivégezte a harmadik könyvet,én ma végeztem a másodikkal. Letehetetlen:)
The girl who was on fire:)

2 comments:

  1. Ügyi vagy! :) Én csak a filmet láttam, 4D-ben ráadásul (voltak szagok, fényeffektek, vízfröccsenés az arcomba, mozgó ülések stb :D), szerettem :)

    ReplyDelete
  2. A filmet még nem láttam,könyv párti vagyok:),de akik látták és olvasták a könyvre esküsznek:)

    ReplyDelete