Sunday, 5 January 2014

Visszarázódok

már a mozgásba is. A kajálásra már sikerült,az edzésre eddig munka/fáradtság miatt nem tudtam koncentrálni.
Tegnap:
 jóga (40 perc) és 5km elliptic trainer (16perc)
Ma:
10km elliptic trainer (32 perc)
A tegnapit megéreztem rendesen,föleg a jóga részét,de éreztem,hogy már nagyon kellett.
Ja,és vettem egy fittball-t,azon is tornázgattam kicsit. Egyébként vicces,hogy az aldi dugig van most sportszerekkel és diétás kajákkal. De nekem is kapóra jött,ugye a fitball miatt,£5,meg vettem tk. durum tésztát is:)
Az alkohol nélküliség is megy,bár tegnap este jól esett volna egy pohár bor,de nem engedtem a csábításnak:)

2 comments:

  1. Hajrá Andi! :) Nálunk is sportcuccokkal nyitott a Lidl meg az Aldi! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszi! Annyira vicces,mert karácsony elött mondtam kedvesnek,hogy sportszereket is hozhat jézuska,aztán mondta,hogy csak várjak januárig,dugig lesznek és hát neki lett igaza:) new year,new me,mindenki ezt hajtja itt most:)

      Delete