Monday, 24 February 2014

Kimaradt egy hét edzés

Nagyon összefolytak a napok,magam se tudtam mi-merre hány méter. Csütörtök reggelre be is taknyolódtam,amiböl mára csak egy kevéske maradt. Hétvége gyerekeké volt,moziztunk,éttermeztünk,tengerimalacot néztünk,pihentünk,regenerálódtunk,boroztunk:)
Ma már vissza a régi kerékvágásba:kalóriaszámolás,edzés,munka.
Fegyenccel kezdtem a reggelt,mivel már 2 hete nem csináltam. Féltem a visszaeséstöl,de szerencsére mentek a legutóbbi ismétlés számok,bár lefáradtam.
-napüdvözletek
-lépcsön le-fel:10x
-fekvö falnál:40x
-fekvö elöredölve:2x20
-fekvö térdelve:2x10
-térdfelhúzás:35x
-térdemelés fekve:2x35
-hajlított lábemelés fekve:2x15
-rövid híd:30x
-egyenes híd:2x20
-híd szögben:2x8
-varjútartás
-fejenállás
-lépcsön le-fel:10x
Érzem a fejlödést,örülök nagyon és ami a legfontosabb,hogy imádom csinálni:)

Sunday, 16 February 2014

Még 4 nap

szabadnapig. 9 müszak egymás után,már fáradt vagyok a gondolattól is.
Edzettem azért ma Jillian-el,nem akartam pedig,de aztán meg csak jól esett:)
4 mozgolódás a hétröl meg sok-sok munka. Fel is emeltem az általam megengedett kalória mennyiséget erre a másfél hétre. 1800,ami még igy is súlymegtartó alatt van kétszázzal,de tudom,ha fáradt vagyok éhesebb is vagyok,szenvedni meg nem érdemes,meg az se lenne jó,ha este felzabálnám a hütöt.
Fegyenc nem lett a héten,nem így terveztem,de jövö héttöl folytatom:)

Wednesday, 12 February 2014

Always be yourself

but if you can be Batman,be Batman:)
Nekem csak 5 kör röpke 25 perc alatt:)
Tegnap jóga és a kihagyások ellenére nagyon jól ment és utána jó magasnak éreztem magam:):)

Monday, 10 February 2014

Thursday, 6 February 2014

Formálódok

a centik is mutatják,csípöböl 2centi,derékból is,combból 3. Kilók maradtak,le-fel ugrál egy,de így legalább tudom,hogy zsírból fogyok.
Múlt hétröl maradt a 3 edzés,nem kelltem korán vasárnap:)
A héten eddig volt:
Hétfö:
-függöleges húzás:40
-vízszintes húzás:10/10/10
-guggolás gyertyaállásban:50
-bicska guggolás:20/20/20
-bicska húzódzkodás:10
-guggolás támasszal:10
-russian get up:3x10
-v-ups:3x10
-burpee:3x10
-varjútartás
-fejenállás
Kedd:
-Jillian Michaels ripped in 30. 1.
Szerda:
-napüdvözletek
-fekvö falnál:40
-térdfelhúzás:35
-rövid híd:30
-fekvö elöredölve:20/20
-térdemelés fekve:35/35
-egyenes híd:20/20
-fekvö térdelve:10
-hajlított lábemelés fekve:15
-híd szögben:8
-varjútartás
-fejenállás
-varjúból fejenállásba nyomás
Csütörtök
-Jillian Michaels ripped in 30. 2.

Az elmúlt két napban meg kalóriaszámolás mentes napot tartottam. Szülinapoztunk és nem én föztem. Nincs lelkifurim,nem ezen a két napon fog múlni a dolog,honaptól vissza számolósdiba,1600-1700 kcal,ahogy eddig. Bevált,nem éhezek,fogyok,finomakat eszek nagyobb megszorítások nélkül.

Saturday, 1 February 2014

Heti 3 edzés

Eddig,de ha megemberelem magm holnap reggel és felkelek korán,akkor meg lesz a 4.
Hétfön babyszitterkedten,Alfie itthon lázasan,kipirult pofazacsival. Mondtam neki,olyan vagy,mint egy alma. Azt kérdi a tücsök:akkor az azt jelenti,hogy egészséges vagyok?:):):)
Kedden jillian xtreme shed&shred 2.
Szerdán fegyenc:
-napüdvözletek
-lépcsön le-fel 10x
-fekvötámasz falnál 40x
-fekvö elöredölve 20/20/20
-fekvö térdelve 10/10/10
-térdfelhúzás 35x
-térdemelés fekve 35/35/35
-hajlított lábemelés fekve 15/15/15
-rövid híd 30x
-egyenes híd 20/20/20
-híd szögben 8/8
-varjútartás
-fejenállás
-lépcsön le-fel 10x
Csütörtökön jillian killer buns 2.
Pénteken rohadt sok meló,annyian voltak,azt hittem sose fogy el a sor....
Ma megint csak k.rv. sok meló. Fáj is a derekam meg a lábam. Farkaséhesen értem haza megint. 6.40kor reggeli,11kor ebéd és 5re értem haza. Munka közben bekapni pár falatot tilos,pedig mondtam nekik,hogy kicsekkolok arra az 5percre,de had egyek már egy banánt....impossible....szerintem most zuhi és befejelek az ágyba....