Saturday, 1 February 2014

Heti 3 edzés

Eddig,de ha megemberelem magm holnap reggel és felkelek korán,akkor meg lesz a 4.
Hétfön babyszitterkedten,Alfie itthon lázasan,kipirult pofazacsival. Mondtam neki,olyan vagy,mint egy alma. Azt kérdi a tücsök:akkor az azt jelenti,hogy egészséges vagyok?:):):)
Kedden jillian xtreme shed&shred 2.
Szerdán fegyenc:
-napüdvözletek
-lépcsön le-fel 10x
-fekvötámasz falnál 40x
-fekvö elöredölve 20/20/20
-fekvö térdelve 10/10/10
-térdfelhúzás 35x
-térdemelés fekve 35/35/35
-hajlított lábemelés fekve 15/15/15
-rövid híd 30x
-egyenes híd 20/20/20
-híd szögben 8/8
-varjútartás
-fejenállás
-lépcsön le-fel 10x
Csütörtökön jillian killer buns 2.
Pénteken rohadt sok meló,annyian voltak,azt hittem sose fogy el a sor....
Ma megint csak k.rv. sok meló. Fáj is a derekam meg a lábam. Farkaséhesen értem haza megint. 6.40kor reggeli,11kor ebéd és 5re értem haza. Munka közben bekapni pár falatot tilos,pedig mondtam nekik,hogy kicsekkolok arra az 5percre,de had egyek már egy banánt....impossible....szerintem most zuhi és befejelek az ágyba....

No comments:

Post a Comment