Monday, 24 February 2014

Kimaradt egy hét edzés

Nagyon összefolytak a napok,magam se tudtam mi-merre hány méter. Csütörtök reggelre be is taknyolódtam,amiböl mára csak egy kevéske maradt. Hétvége gyerekeké volt,moziztunk,éttermeztünk,tengerimalacot néztünk,pihentünk,regenerálódtunk,boroztunk:)
Ma már vissza a régi kerékvágásba:kalóriaszámolás,edzés,munka.
Fegyenccel kezdtem a reggelt,mivel már 2 hete nem csináltam. Féltem a visszaeséstöl,de szerencsére mentek a legutóbbi ismétlés számok,bár lefáradtam.
-napüdvözletek
-lépcsön le-fel:10x
-fekvö falnál:40x
-fekvö elöredölve:2x20
-fekvö térdelve:2x10
-térdfelhúzás:35x
-térdemelés fekve:2x35
-hajlított lábemelés fekve:2x15
-rövid híd:30x
-egyenes híd:2x20
-híd szögben:2x8
-varjútartás
-fejenállás
-lépcsön le-fel:10x
Érzem a fejlödést,örülök nagyon és ami a legfontosabb,hogy imádom csinálni:)

No comments:

Post a Comment