Saturday, 15 March 2014

Ahogy a dolgok vannak

Egész héten CBLI. (Can't be less intrested,avagy sz@rok bele:):) Erre még rátetézett a havi meglepetés,aminek az elsö napja nagyon megviselt,haza is jöttem tegnap munkából 2 óra kemény meló után. Annyira fel voltam puffadva,hogy nem tudtam felcipzárazni a nacim. Nagyobb hasam volt,mint Kerry-nek aki 24 hetes terhes. 
Megkaptam szülinapi ajándékomat csütörtökön,az utolsó volt a boltban,így elhoztuk.
Jóga szett matraccal,szalaggal,téglával,homokkal töltött golyókkal:)

Nagyon hiányzik a jóga egyébként,de nem mindig tudom beilleszteni. Demajd megoldomvalahogy. Annyi mindent szeretnék csinálni,de sajna egy nap még mindig csak 24 óra. És nem csak edzés terén. Szeretnék túrázni,olvasni,sütni,táncolni,énekelni,zenét írni (letöltöttem egy zongora app-et:)) és szeretnék semmit se csinálni is:)
Edzés azért volt:
KEDD: fegyenc fekvö,híd,lábemelés
SZERDA: 30 perc elliptic trainer
PÉNTEK: kicsi jóga este,mikor a hasam már leapadt
SZOMBAT: jóga

Holnap egyedül leszek itthon,fegyenc van tervbe véve meg olvasás:)
 

No comments:

Post a Comment