Thursday, 6 March 2014

Enni jó:)

Most vertem be egy nagy tányér zöldséges indiait:édes burgonya,csicseri borsó,gomba,adalékanyag mentes curry szósz. Gondolom azért lett ez a bejegyzésem címe,mert az agyam próbálja feldolgozni ezt az ízorgiát:)
A képeim miatt nem vagyok elkeseredve,gondoltam,hogy ez egy hosszabb folyamat lesz. A hasam tényleg laposabb,-6 centi január óta,onnan meg csak zsír mehetett le,nem?:)
Edzek lelkesen,egy valami zavar,hogy itt a jó idö és húz kifele a szívem futni,de még nem merek a csipöm miatt. Most nem fáj,ezért a héten már ellipsziseltem egy keveset óvatosba. Utána olvastam,hogy elliptic trainer okozhat ízületi fájdalmat,föképp a csípöben,ezért nem szabad ráhajolni,én meg eddig mindig úgy csináltam,mikor nagyon nyomtam neki. Most már ezt is tudjuk. A jó pap is holtig tanul:)
HÉTFÖ:
-sun salutations
-lépcsön le-fel 10x
-fekvö falnál 40x
-térdfelhúzás 35x
-rövid híd 30x
-fekvö elöredölve 25/25
-térdemelés fekve 40/40
-egyenes híd 25/25
-fekvö térdelve 12/12
-hajlított lábemelés fekve 20/20
-híd szögben 10/10
-varjútartás
-fejenállás
-lépcsön le-fel 10x
Az ismétlés számok emelésével nehezebbé és fárasztóbbá vált. Most így marad,míg "könnyedén" nem megy.
KEDD:
-8km elliptic trainer 26 oerc alatt
Ez kb. 4km futásnak felel meg. Intervalloztam persze:)
SZERDA
-pihi
CSÜTÖRTÖK
-függöleges húzás 40x
-guggolás gyertyaállásban 50x
-vízszintes húzás 12/12/11
-bicska guggolás 25/25/25
-bicska húzódzkodás 15/15
-guggolás támasszal 15/15
Fáradtan kezdtem hozzá,éhes is voltam kicsit,ezért hagytam ki a végéröl a pörgetést. Ez a rész is nehezedett,föleg a vízszintes húzás. Jó:)

Lefáradtam ma melóba. Kis házimunka vár még rám (még edzös ruciban:)),aztán zuhi,kis olvasás,alvás. Még 2 korán kelös müszak....

No comments:

Post a Comment