Sunday, 2 March 2014

I'm a crazy b.tch

De tényleg,ez a rohadt pms teljesen kifordít önmagamból. Nagyon hamar elszakad a cérna,amúgy sem vagyok egy türelmes jószág,de ilyenkor ölni tudnék csak a tekintetemmel. Tegnap pl. munkatársam hozzám dobott egy papírdobozt viccböl,ami nem fájt,de nem szerettem. Nekem sem kellett több,2 centire az arcától felemelt mutatóújjal hörögve mondtam neki,hogy don't you ever fucking dare to this to me again!!!! Majd sírtam. Na ez mi már???? Bocsánatot kért,vigasztalt,kérdezte mi a baj,azt feleltem i don't know....
Valami természetes nyugtatót keresek most,mert ez így nem ok,hogy 4 hetente a közelembe se lehet jönni. Valaki??? Please help this crazy woman :):)
Edzés volt:
Kedden jillian egyik videója
Szerdán jóga
Csütörtökön farmer walks:4 km gyaloglás 5-5kilóval a kézben.
Hétvégén munka,jó sok.
Fáradt vagyok,jövö héten délelöttös müszakjaim lesznek,kelés 5.50-kor. De szép is lesz.....

2 comments:

  1. kitartás, én is egy HP voltam múltkor.... :D :( szerencsére most már túl vagyok rajta, újabb 2-3 hét szabadság..... :D az edzés jó nyugtató! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Annyira borzasztó,ugye? :D

      Delete