Saturday, 12 April 2014

#442

Nagyon bejött ez a nem adok címet dolog,minden fajta kreativitást kizàrva maradnak a számok:)
Beköltöztünk a kecóba. Nem volt egy egyszerü menet,de itt vagyunk,pakolunk,még a régi helyen is vannak dolgaink. Biztos lesz még 2 -3 hét mire minden a helyére kerül. De nem aggódok,csak frusztrált vagyok kicsit,mert én nagyon szeretem a rendet/rendezettséget,az meg most nincs. A fürdöszoba a menedékem,mert az az egyetlen helység eddig a házban,ahol nincs felfordulás. Egyébként szeretem a helyet,nyugis,csendes környék,a város center egy köpésre,melóhely 20 perc séta,ahol hétfön kezdek. De jó is lesz ez:)
Edzés hétfö óta semmi,hacsak a rengeteg mászkálás,cipekedés,lépcsözés nem számít annak. Kaja az nagyon gáz,nem föztem napok óta,biztos fel.is jött vagy 2 kiló,de majd lemegy. Holnap vásárolunk,feltöltöm az éléskamrát mindenféle jósággal,beüzemelem az edzötermemet,mert szó mi szó,hiányzik már egy kiadós edzés:)

No comments:

Post a Comment