Monday, 21 April 2014

#443

Itt vagyok már megint. A költözés véget ért,már csak a dekoráció hiányzik a házból,képek,tükrök,polcok miegymás.
Múlt héten kezdtem az új helyen. A munka változatlan,hostess a mekibe,viszont a kollégák rendesek és barátságosak,ami nagy változás az elözö helyhez képest. Talán így már kedvem is lesz menni dolgozni:)
Idöközben betöltöttem a harmicat,amit egy kirándulással ünnepeltünk meg. Sokat gyalogoltunk,jó idö volt,drót kötelen csúszkáltunk és élveztük,hogy együtt vagyunk:)
Edzés terén még valamikor múlt héten jógáztam. Szégyen szemre csak ennyire volt energiám. De már péntek óta készültem egy futásra,amit ma véghez is vittem.
3,28 km 22 perc alatt. Ahhoz képest,hogy tavaly augusztus óta nem futottam ez egész jónak számit a részemröl. Óvatosba nyomom csak,nem akarok se sérülést se túlterhelést,de ezt most nagyon élveztem:)

No comments:

Post a Comment