Wednesday, 23 April 2014

#444

A hétföi futás után olyan izomlázam lett,hogy alig bírtam menni,ha meg mentem az úgy nézett ki,mintha besz@rtam volna:) vicces pillanatokat okoztam ezzel a kedvesnek,meg szerintem mindenkinek,aki látott:)
Jógáztam tegnap,de csak finoman,jólesöen.
Mára már csak egy picit fájtam,elcsaltam hát Davet,hogy fusson velem:) A fránya gps nem talált jelet,de 25.28 percet futottuk és kicsit tovább mentünk,mint én hétfön. Tehát saccperkábé 3.6km. Ahhoz képest,hogy tavaly kevesebb,mint 29 perc alatt futottam 5km-t ez így elég gyenge,de majd lesz ez még jobb is. Nagyszabású terveim nincsenek a futással. Maratont sose akarok futni,még igazán felet se,de jó lenne,ha 10km menne egybe. Akármennyi idö alatt. Futok,mert szeretem,szép idö van,egyenes talaj,jól esik. Egy pulzusmérö órát viszont akarok venni,mert az szerintem sokat javítana a helyzeten. Ki is néztem egyet,holnap meg fizu...:D

No comments:

Post a Comment