Tuesday, 13 May 2014

Borzalmas futás

Nagyon nem akartam beindulni,az elsö 2km után vissza is fordultam,szenvedtem,beszúrt az oldalam,izzadtam,pulzusom az egekbe. Sétáltam kb. 500 métert,az jót tett nagyon,utána már nem okozott gondot befejezni az eltervezett 5km-t. Idöt nem tudok pontosat,de köbö 32 perc,ami annyira nem is rossz. Miután a pulzusom lenyugodott,jógáztam egy keveset meg faszányosan lenyújtottam. Örülök,hogy megcsináltam,de ha minden alkalom ilyen lenne,soha többet nem futnék:) Okokat keresek,hogy miért lett ez így....reggeliztem,szokásosat,elözö este is jól ettem. Nem vagyok dehidrált,szedek vitamint,aludtam eleget,nem hiszem,hogy túledzett lennék,annyit azért nem futok. Szerintem ez most csak ilyen volt és kész:) Holnap pihi:)

2 comments:

  1. Kiegészítés (megjavult a runkeeper): 5.02km, 34perc 41mp.

    ReplyDelete
  2. A kezdet kezdetén nem nagyon tudtam két napot egymás után futni, mert borzalmasan ki voltam ütve. Emlékszem, hogy mondtam is, hogy egymás utáni napokon nem szabad nekem...mit tudtam akkor még heti 100 kilométerről... :D :D

    ReplyDelete