Monday, 19 May 2014

Megcsináltam!!!

Hol is kezdjem az élménybeszámolót? Mert élmény az volt dögivel:) Az izgatottságom szombat este csúcsosodott ki. Elökészítettem a futósrucit,vacsiztám tésztát,kifestettem a körmöm megegyezö színüre a cipömmel,mert liba vagyok és kész:)
Reggel mikor felébredtem nagyon fájt a hátam és a bal lábfejem,totál bepánikoltam. Krémezgettem,nyugtatott a kedves. Szerencsére mire a pályára értünk már csak az izgalom maradt,de az nagyon!
11-kor volt start,nem sokan,mondjuk talán negyvenen,többségük a galaharriers futócsoporthoz tartozott,tizen más csoporthoz,meg én. Mindenki profi. Elindultunk,én leghátul egy idös (kb. 60éves) bácsival,aki az ötödik kilóméternél beelözött,mert én megálltam inni-dögmeleg volt,vagyis én annak éreztem. 6 és 7 km-nél már nem láttam senkit és ekkor elkezdtem sirni. Megálltam,vettem pár mély levegöt,majd lefutottam a maradékot,bár a kilencedik km-nél eltévedtem,mert már nem volt kint a marsal. Futottam vagy 2 percet,mikor rájöttem,hogy rossz irányba fordultam....
1 óra 1 perc 17 másodperc. Abszolút utolsó:):):)
Amiért sírtam? Nem tudom...egy percig nem éreztem azt,hogy nem tudom megcsinálni,mert hittem magamban,edzettem,tudtam,hogy menni fog. Szerintem az izgalom,meg a szomorúság legbelül,hogy Dave nem volt ott.
De!!! Megcsináltam és rohadt büszke vagyok magamra,elsö komoly versenyem,sokkal jobb idövel,mint amit terveztem és ha nem állok le bögni és nem tévedek el,akkor 1 óra alatt zártam volna. Meghívtak a galaharriers futócsoportba,hogy csatlakozzak és edzek velük. Nem tudom még,mert sajna munkából kifolyólagnem tudok minden edzésre elmenni. Alszok még rá vagy kettöt:) és sokan gratuláltak,hogy elsöre nagyon jól csináltam:):)
Ma még mindig boldogság,nem fáj sehol,de ma nem futok,mert fogorvos,az én életem már csak ilyen izgalmas:):)

3 comments:

  1. Nagy-nagy gratula!!!! :)

    ReplyDelete
  2. büszke vagyok rád, ügyi vagy nagyon! :)

    ReplyDelete
  3. szuper csajszi vagy!!! gratulálok :)

    ReplyDelete