Sunday, 29 June 2014

Harmadik hét pipa

bár lelkiekben nem igazán voltam ott. Most valahogy minden porcikámmal az új munkámra koncentrálok,meg az egyhetes trainingre,ami holnap indul. 5 nap Glasgow-ban egy 4*-os szállodában:):):) izgulok,biztos sok lesz az új információ,tanulni való,de nézek elébe:)
KEDD: 7.02km, 44:36 - 3km könnyü,kettö lendületes majd megint 2 laza
SZOMBAT: 6km, 37:15 -2 könnyü,2km benne: 200m könnyü,200m lendületes váltakozva,2km könnyü
VASÁRNAP: 10.07km, 01:06:57
Életem második tízese:)
Hétröl összesen 23.07km
Júniusról pedig 64.64km:)
Ezt az intervallos futkározást még gyakorolnom kell,eléggé kifáraszt,de majd belejövök. Vennem kell új cipöt,mert ezt már eléggé kitapostam. Mivel szükös a keret,így egy 2011-es márkát néztem ki magamnak,nike downshifter 3. Jövö héten felpróbálom,aztán meg megrendelem netröl,mert úgy olcsóbb:)

Tuesday, 24 June 2014

Ha üres a kassza

de finomat és laktatót szeretnénk enni,akkor ez a tipikus brit kaja pont jól jön: baked potatoes:)
Nagyon egyszerü: megmosok annyi krumplit,amennyit meg akarok enni,nálam most 2 kicsike,8 perc mikró utána 10 perc meleg sütö,hogy a héja ropogós legyen. Majd bevágom keresztbe és hosszába,széjjel húzigálom,picit megsózom és utána megtöltöm azzal,ami van. Most pl paradicsomos bab,de volt már benne tejfölös-kukoricás tonhal,maradék csirkepörkölt vagy chilis bab.
Én sok egészséges életmódot követövel ellentétben nem félek a krumplitól,szeretem is nagyon így az kizárt,hogy én mégegyszer kiiktassam ezt a finomságot az életemböl:)
Meg amúgyis futottunk 7 km-t:):):)
Csúnya,de finom:)

Ma volt az elsö napom az új helyen. Csak egy kis ismerkedés a céggel,hogy jövö héten ha lesz a training,azért legyen egy kis fogalmam mégis miröl van szó:) nagyon tetszett és élveztem,hogy végre újra dolgozik az agyam!!!

Sunday, 22 June 2014

Második heti felkészülés

Ami nem teljesen az elöírtak szerint ment,mert a 4 km-es futás-lépcsözés kombót kihagytam. Fáradt voltam pénteken,szombaton itt voltak a gyerekek és mivel majd 3 hete nem voltak,így inkább családi napit tartottunk. Megbántam e? Picit talán,de egyébként pont ma gondoltam át az edzéstervemet. Ugye heti 4 futás van elöirva,ami jó,mert ennyi fér pont bele nekem,viszont így másfajta edzésre már nem jut energia/idö. Így,a 4km-lépcsözö edzést kiváltom egy jóga-pilatesre és a lépcsözést meg berakom egy másik futás után. Így is lesz elég idöm a felkészülésre.
Akkor a heti futások:
KEDD: 6.14km 39 és fél perc alatt,ahogy írtam korábban nagyon jól esett,nagyon élveztem.
CSÜTÖRTÖK: 6km 40 perc alatt. Lassú,könnyed "jog" :)
VASÁRNAP: 8.05km 55 perc alatt. Kedvessel:) az ötödik és hatodik kilómétert megnyomtuk,jó tempósan,utána viszont csak nagyon lazán,vánszorogva:)

A hétre 20.19 km. Jó kis futások:):):)

És ami a legszuperebb,hogy megkaptam a melót!!! Optikus asszisztens leszek június 30-tól. Szerintem ez a legjobb hír erröl a hétröl:):)

Tuesday, 17 June 2014

Eddigi legélvezetesebb futásom!

És nem azért,mert rekordot döntöttem volna -6.14km, 39:34 perc -hanem mert minden féle gond nélkük,könnyedén,jólesöen ment. Nem szúrt be sehol,nem dagadtak be az ujjaim,bár izzadtam,mint a ló:D. Ha lehet azt mondani,akkor kipihenten értem haza:):)

Sunday, 15 June 2014

Félmaratonra felkészülés #1 hét

Az edzéstervet innen loptam: http://www.futanet.hu/eterv2/edzesterv/felmaraton/felmaraton_halado.html
Haladónak gondolom magam,de legalább is nem kezdönek:)
Elsö hét kipipálva,bár szenvedtem picit,aminek okai a betegségböl való gyógyulgatás és a foci vb- késöig fennmaradás,borozgatás.....
HÉTFÖ: 6.03 km 40 perc alatt
SZERDA: 4.21 km 27:40 perc alatt,utána erösítés: 2x8 nöi fekvö,2x8 börtön tricepsz,2x8 székre fellépés,2x8 v-ups
CSÜTÖRTÖK: 40 perc jóga
PÉNTEK: 4.10 km 27:04 perc alatt,utána lépcsön fel-le szalad 5x,majd kettesével fel séta 5x
VASÁRNAP: 7km 46:19 perc alatt

ÖSSZ: 21.35 km

A rendszeres edzés miatt már most sokkal kiegyensúlyozottabbnak érzem magam,az elszántságom töretlen,bár gondolom lesznek mélypontok,de csinálni akarom és csinálni is fogom:)
Happy sunday to everyone:)

Monday, 9 June 2014

#461

Kibeb...tt mandulagyulladásom volt már megint. Egy hét pihi edzésböl,munkából.
A sok alvás/semmittevés/olvasás/unatkozás közepette eldöntöttem,hogy felkészülök az okt. 26-i félmaratonra.
A netröl leszedtem egy 18 hetes edzéstervet,hogy legyen támpontom és ma meg is csináltam az elsö "feladatot":
6km könnyü futás - 6.03 lett 40 perc alatt. Könnyünek nem mondanám,kb. 2km után totál bevizesedtem,alig vitt a lábam,bele is sétáltam,de mire is számítottam volna?
Félmaraton. Október. 21km. Futás. Megcsinálom:)

Sunday, 1 June 2014

Nyár van!

De ezt csak halkan mondom:) már második napja. Remélem a májusi esö tényleg aranyat ért,de több nem kell.
Egyébként mindig az van,hogy mikor dolgozok csuda szép az idö,ragyog a nap,csicseregnek a madarak, amint viszont eljön a szabadnapom,zuhog az esö fekete égbolttal.
Szerdán is ez történt. Csak a postáig mentem,de sz@rrá áztam. Futni ilyen gané idöben nem megyek,föleg,hogy még most gyógyultam meg. Edzeni akartam,de pilatestöl valami pörgösebbre vágytam,ezért régi kedves barátnömmel,Jillian-nel tornáztam egy jót. Még mindig szeretem:):)
Tegnap szerencsém volt. Délutános voltam,nem esett,így még reggel letudtam a futást. 7km laza kocogósan 46 perc alatt. Annyira vicces volt,mert közben a runkeeperem kiakadt egy kicsit,és azt írta a sebességemre,hogy infinity:):)
Májusra ezzel lett 63.59km-em. Ha elötte kiszámoltam volna,akkor mentem volna még egy kicsit,hogy meglegyen 65,de sebaj.
Júniusra sok futást tervezek. Heti 3x ki akarok menni és be szeretnék iktatni egy kis lépcsözést is közbe.
Más. Tegnap felfrissítettem az önéletrajzom és a kisérö levelem és pályázok más melókra. Bármi jöhet,csak ne ez. Még egy gyárba is szívesebben mennék,csak ne kelljen több hamburgert látnom.