Sunday, 15 June 2014

Félmaratonra felkészülés #1 hét

Az edzéstervet innen loptam: http://www.futanet.hu/eterv2/edzesterv/felmaraton/felmaraton_halado.html
Haladónak gondolom magam,de legalább is nem kezdönek:)
Elsö hét kipipálva,bár szenvedtem picit,aminek okai a betegségböl való gyógyulgatás és a foci vb- késöig fennmaradás,borozgatás.....
HÉTFÖ: 6.03 km 40 perc alatt
SZERDA: 4.21 km 27:40 perc alatt,utána erösítés: 2x8 nöi fekvö,2x8 börtön tricepsz,2x8 székre fellépés,2x8 v-ups
CSÜTÖRTÖK: 40 perc jóga
PÉNTEK: 4.10 km 27:04 perc alatt,utána lépcsön fel-le szalad 5x,majd kettesével fel séta 5x
VASÁRNAP: 7km 46:19 perc alatt

ÖSSZ: 21.35 km

A rendszeres edzés miatt már most sokkal kiegyensúlyozottabbnak érzem magam,az elszántságom töretlen,bár gondolom lesznek mélypontok,de csinálni akarom és csinálni is fogom:)
Happy sunday to everyone:)

No comments:

Post a Comment