Sunday, 22 June 2014

Második heti felkészülés

Ami nem teljesen az elöírtak szerint ment,mert a 4 km-es futás-lépcsözés kombót kihagytam. Fáradt voltam pénteken,szombaton itt voltak a gyerekek és mivel majd 3 hete nem voltak,így inkább családi napit tartottunk. Megbántam e? Picit talán,de egyébként pont ma gondoltam át az edzéstervemet. Ugye heti 4 futás van elöirva,ami jó,mert ennyi fér pont bele nekem,viszont így másfajta edzésre már nem jut energia/idö. Így,a 4km-lépcsözö edzést kiváltom egy jóga-pilatesre és a lépcsözést meg berakom egy másik futás után. Így is lesz elég idöm a felkészülésre.
Akkor a heti futások:
KEDD: 6.14km 39 és fél perc alatt,ahogy írtam korábban nagyon jól esett,nagyon élveztem.
CSÜTÖRTÖK: 6km 40 perc alatt. Lassú,könnyed "jog" :)
VASÁRNAP: 8.05km 55 perc alatt. Kedvessel:) az ötödik és hatodik kilómétert megnyomtuk,jó tempósan,utána viszont csak nagyon lazán,vánszorogva:)

A hétre 20.19 km. Jó kis futások:):):)

És ami a legszuperebb,hogy megkaptam a melót!!! Optikus asszisztens leszek június 30-tól. Szerintem ez a legjobb hír erröl a hétröl:):)

No comments:

Post a Comment