Sunday, 1 June 2014

Nyár van!

De ezt csak halkan mondom:) már második napja. Remélem a májusi esö tényleg aranyat ért,de több nem kell.
Egyébként mindig az van,hogy mikor dolgozok csuda szép az idö,ragyog a nap,csicseregnek a madarak, amint viszont eljön a szabadnapom,zuhog az esö fekete égbolttal.
Szerdán is ez történt. Csak a postáig mentem,de sz@rrá áztam. Futni ilyen gané idöben nem megyek,föleg,hogy még most gyógyultam meg. Edzeni akartam,de pilatestöl valami pörgösebbre vágytam,ezért régi kedves barátnömmel,Jillian-nel tornáztam egy jót. Még mindig szeretem:):)
Tegnap szerencsém volt. Délutános voltam,nem esett,így még reggel letudtam a futást. 7km laza kocogósan 46 perc alatt. Annyira vicces volt,mert közben a runkeeperem kiakadt egy kicsit,és azt írta a sebességemre,hogy infinity:):)
Májusra ezzel lett 63.59km-em. Ha elötte kiszámoltam volna,akkor mentem volna még egy kicsit,hogy meglegyen 65,de sebaj.
Júniusra sok futást tervezek. Heti 3x ki akarok menni és be szeretnék iktatni egy kis lépcsözést is közbe.
Más. Tegnap felfrissítettem az önéletrajzom és a kisérö levelem és pályázok más melókra. Bármi jöhet,csak ne ez. Még egy gyárba is szívesebben mennék,csak ne kelljen több hamburgert látnom.

No comments:

Post a Comment