Thursday, 4 September 2014

Gondoltam írok már

mert van miröl:)
Kb. 3 hete lefutottam életem leghosszab távját:12km-t,ami nem viselt meg különösképp,csak annyira,hogy betört a bal nagylábujjam körme. Ugye ebböl egyenesen lehet arra következtetni,hogy új cipö kellett,de ugye addig még próbálni se tudtam,míg az meg nem gyógyult. Közben azért itthon jillianeztem mezítláb,meg jógáztam,meg egyszer úsztam,bárnem tudok,de két hosszt lekalimpáltam,meg gyerekeket dobáltam a vízbe:) ök kérték,nem magamtól vagyok ilyen gonosz:):)
És egy régi/új szerelem:kosárlabda!!! Anno még általánosba meg szakközépbe sokat jártam és ha hiszitek,ha nem az apró termetem ellenére nagyon jó játékos voltam! Daviddel felfedeztünk nem messze tölünk egy fasza kosárpályát,vettünk egy lasztit és már másodjára nyomtunk egy szettet. A szabályokra egyikönk sem emlékszik,de futunk,kosárra dobunk,pattogtatunk és közben hihetetlen jól érezzük magunkat!!!
És nekem ez a sport,ez az öröm,hogy úgy mozgok,hogy közben nincsenek kötöttségek,nincs edzésterv vagy idöpont,amire kész kell legyek. Azt mozgok,amihez éppen kedvem van,de azt vidáman,mint ahogy a tegnapi 5km-es futásomat csináltam,az új csukámban vagy a mai kosármeccsünk: totál kiöltözve,hirtelen ötlettöl vezérekve.
Ez vagyok én,aki szeret mozogni,de azonnal begörcsöl,ha terv van. A gyerekeket is mindig csalom ki,bringázunk,ugróiskolázunk,fára mászunk és közben nagyokat nevetünk. Lehet,hogy nem tudok 15-nél több fekvöt vagy 3 chin upnál többet megcsinálni és közben még 55 kiló is vagyok,de amit mozgok,azt szívböl!!!
A munkám hiperüberszuperkirály,nagyon szeretem és állítòlag jó is vagyok benne. A magánéletem is sinen van,Dave velem én vele,a gyerekek meg szépek és okosak(és csak napi 2x akarom öket kilöni a Holdra vagy a Marsra,mert az messzebb van:)
Ennyi "röviden":):):)

No comments:

Post a Comment