Monday, 3 November 2014

Visszatérés?

Remélem. A büdös nagy igazság az,hogy én az októbert tökéletes couch potato üzemmódban töltöttem. Nem edzettem semmit,mirelit kajákon és bolti szendvicseken éltem,semmihez,nem volt kedvem,energiám. A munkámon kívül mindent csak feliböl-harmadából csináltam. Depresszió,fáradtság,betegség? Ki tudja? Kértem orvoshoz idöpontot kivizsgálásra,mert ez a személy nem én vagyok és amikor már David is panaszkodott,akkor bekattant,hogy hoppá,ez így nem lesz jó.
Próbálok egy kis rendszert vinni a mindennapjaimba,listát írok,hogy minek kell készen lennie,újra fözök és kaját csomagolok melóba és elörángatom az edzöcipömet is,mert nem csak a belsömmel,hanem a külsömmel sem vagyok megelégedve.
Ez van,szurkoljatok,hogy az orvos csak téli fáradtságot diagnosztizáljon,ne pedig valami szervi bajom legyen.
Ennyi márol,de igérem hallotok még felölem:)

2 comments:

  1. van ez így néha, ki kell ereszteni, nincs ezzel gond. én is remélem semmi orvosi cucc nincs mögötte:)

    ReplyDelete