Friday, 16 January 2015

2015

Haaaa,jól eltüntem már megint,mi?
Jól vagyok amúgy,csak sok mindent összejött.
Az orvosi vizsgálat azt az eredményt hozta,hogy makk egészséges vagyok,ennek rendje módja szerint másnap orbitális fejfájással ébredtem,de annyira,hogy az összes vizet kihánytam, amit addig ittam. De kemény fából faragtak,egy óra múlva már melóba voltam. Kétszer voltam már náthás ebben a szezonban,a csontjaim-izmaim folyton fájnak,mindig elesek,meg beverem valamim,meg csetlek botlok. Már a fönök is kérdezte,hogy hogy vagyok még életben? :D
De ezt nem panaszképp mondom,csak gondoltam leírom.
Novemberben eljegyeztük egymást. Semmi romantika,megvettük a gyürüt,utána ettünk egy sausage rolls. Nekem igy pont jó. Ha letèrdelt volna,tuti bepisiltam volna a röhögéstöl :)
Edzésbe annyi van,hogy edzek mikor van eröm,föképp pilates,mert az fekszik,ha valami ugrálós lenne,már tuti be lenne gipszelve a lábam:)
A súlyom nött,nem is kicsit. Néha zavar csak,nagytöbbségben Marylin Monroe-nak érzem magam,igaz a szöke fürtök nélkül:) azért nagy különbség van a között,mikor valaki egy eltespedt testre hízik,vagy már egy enyhén izmosra és mellette még edz is:)
Fogadalmam nincs erre az évre,terveim viszont igen,amibe beletartozik az is,hogy többet edzek és próbálok kicsit összeszedettebb lenni.
Ennyi "dióhéjban" majd még jövök:)

No comments:

Post a Comment