Thursday, 28 May 2015

Helyzetjelentés #no.12344566

Már megint nem írtam jó régen. Amik történtek:
-híztam 10kilót (már csak 8 van rajtam)
-újra edzek (gyorsgyaloglás,jóga,súlyzózás)
-újra egészségesen eszek
-újra szöke vagyok
-újra blogolok,vagyis akarok
Szóval elszaladt velem/velünk kicsit a ló. A tél,gennyes tetves idöjárás miatt alig mozdultunk ki és kényelmesen éltük punnyadt életünket a kanapén nassolgatva,borozgatva. Edzegetni edzegettem,de nem vittem túlzásba,heti 2x általában. De megembereltem magam meg a kedvest is,mutogattam neki régi képeinket,hogy milyen csinosak voltunk. És szerencsére ö is hiú,így velem együtt edz és azt eszi,amit fözök,juppi.
2kiló két hét alatt és  11centi all in all. Örülünk és folytatjuk.
Motivációnak saját magam vagyok,vagyis az egy évvel elötti magam.
4 hét múlva nagy munkahelyi buli,vörösszönyeg,riporterek miegymás. A ruha már meg van,csak még nem úgy áll rajtam,ahogy kéne.
Újabb négy hét (vagyis innen 8) múlva Dave családját látogatjuk.
És újabb négy (vagyis innen 12) hét múlva Magyarország a kedvessel:):):)
Van mire készülni,de a külalakom mellett az is motivál,hogy fitt akarok lenni:)

No comments:

Post a Comment