Tuesday, 13 September 2016

Tényleg minden férfi ilyen lusta?

Vagy csak nekem van ilyen "szerencsém",hogy az összes him nemű lény ennyire trehány körülöttem?
Nem kérem őket arra,hogy takaritsanak,mert úgysem tudnák úgy megcsinálni,ahogy én szeretem,de szerintem az nem nagy kérés,hogy pakoljanak össze maguk után,ne morzsáljanak,a szennyes a szennyestartóba,mosatlan a konyhába,a szemét a kukába????
És még ők vannak megsértődve, ha kicsit erőteljesebben rájuk szólok. Vagy csak a hormonjaim játszanak velem.
Listát irtam Davenek, hogy mi az ami feltétlen kész kell legyen mielőtt szülök,4 hete! Most lett kész....
Kicsi a lakásunk,és ha nem pakolunk folyamatosan, akkor nagyon rendetlennek néz ki. Nincs kosz,de akkor is.
Na jó,nem nyűglődök tovább,csak ki akartam magamból irni :)

No comments:

Post a Comment