Tuesday, 25 October 2016

A szülés 2.

Reggel visszamentünk a kórházba,ahol elmondtuk Kerry-nek a döntésünk. Nagyon megértö volt,mondta,hogy bátor vagyok. Nem sokkal késöbb jött Dr. King,egy újabb doktor(nö). Ö már ekkor tudta a storymat,megvizsgált és egyet értett velünk,szerinte a második kör zselé után se történt volna semmi. Délután egyre lefoglalta nekünk a mütöt,és innentöl felgyorsultak az események. Jött a növér vért venni,branult bekötni,majd az altató orvos,aki egy nagyon jópofa csávó,kaptam nyugtatót,dr. King jött mégegyszer egy ultrahangra,átöltöztettek,lemosták a körömlakkom,Dave is beöltözött,majd átsétáltunk a mütöbe. Rólam tudni kell,hogy mikor félek.vagy izgulok,akkor nagyon vicces vagyok,csak úgy nyomom a poénokat,tehát végig nevetgéltünk,de azért fostam na:) mindenki bemutatkozott,viccelödtem velük is,mondtam ha már így le leszek bénítva,akkor egy tetkót is kérek. Az elsö adag érzéstelenitöt nem tudták beadni,mert állítólag nagyon izmos a hátam (yes!),a második után elöntött a forróság,lefektettek és elkezdtem bögni. Mett azért na,ott fekszel kiszolgáltatottan,tudod,hogy mindjárt felvágnak,és nem vagy ura a testednek,szóval pánik ezerrel. Kerry törölgette a szemem,Dave puszilgatta a kezem,majd megkezdték a procedúrát. Fura volt,de nem rosszabb,mint egy fogorvosi mütét,már alig emlékszem:)
1:55 és felsírt és én is. Megmutatták és kis béka volt nagy kezekkel,lábakkal,remegö ajkakkal,sírva. Mondtam Davenek,hogy olyan,mint egy frog,innen a froggy becenév:)
A dokik még dolgoztak rajtam egy darabig,de ekkor már nem féltem,inkább megkõnnyebültem,honnan tudthattam volna,hogy még most jön a neheze:)
Nem viselt meg lelkileg,hogy császárral kellett szülnöm,inkább csak maga a mütét hagyott nyomokat és most itt nem a hegre gondolok:)
3ra vittek vissza a kórterembe,5kor már vajas pirítóst zabáltam,6 kor zuhanyoztam. Este 10 kor pedig mikor már csak Vik és én voltam,és elöször találkozott a tekintetünk,na akkor.....akkor kezdödött a szerelem.

1 comment: