Wednesday, 28 December 2016

Elsö karácsony

Ez is megtörtént,bár kicsi V ebböl ugye semmit nem fogott még fel,bár a fények tetszettek neki és az ajándékának is örült:)
Elötte meg beteg volt,"csak" nátha,de mivel ugye még kicsi,elég rosszul viselte a köhögés-hapcizás kombót,de szerintem én még rosszabbul. Egy reggel annyira krákogott,hogy kétszer is hányt én meg pánikolva,pizsamában,lehányt papucsban rohantam a szomszédhoz,hogy fogja már a gyereket,míg hívom az orvost. Nagyon kész voltam,de mire a kórházba értünk,addigra békésen aludt,majd bájosan mosolygott a dokira:):):)
3 hónapos lesz pénteken,rengeteget vigyorog,gurgulázik dumál. Segítséggel fel tud ülni,a hasra fordulás is meg lesz lassan,nyúl a dolgokért,imád repülözni és nézegetni magát a tükörben:)
Èn megvagyok,nagyon jól jönne egy kiadós alvás meg egy takarítónö,föleg,hogy januárban lesz egy vizsgám,amire még alig tanultam! Edzés nincs, napi séta az megvan,meg gyerekkel táncolás,egyelöre ennyi van,de többet nem is igazán bírok. A kajára próbálok figyelni,de ha 2-3 nap kevesebb kalóriát viszek be,már egyböl kevesebb a tejem,így sz@rom le az egészet,többet kell ennem,ennyi,arra azért ügyelek,hogy legalább normális kaját egyek,ne csak üres kalóriát,hanem táplálót is,bár ez az elmúlt 3 napban nem sikerült-> narancsos-csokis sajttorta<3
Egyébként imádok anya lenni,csak még szokni kell:)

No comments:

Post a Comment