Monday, 24 April 2017

Tiptop anyuka

Avagy yummy mommy ahogy itt mondják. Na ez nem vagyok én. Pedig akartam,míg terhes voltam elterveztem én mindent. Vettem a babakocsi színéhez passzoló körömlakkot,egy frankó dizájner pelenkázó táskát,hozzá passzoló cipövel,beiratkoztam baba masszázsra,meg bejelölgettem minden baba-mama csoportot,hogy de jó lesz majd,csavargunk sokat meg ismerkedünk. Hahaha:):):) mit sem tudtam én még akkor. A táskát hamar leváltotta egy nem kevésbé szép,de sokkal praktikusabb hátizsák,sportcipõ és memòria betétes lapostalpú cipõ az ász,kényelem mindenek felett. Színes lakott,meg csak akkor kenek,ha jeles nap van. Arra azért ügyelek,hogy a hajam ne lógjon zsíros cafatokban,a körmömet hetente reszelem,hogy azért rendbe legyen. Szinezett arckrém és szempilla spirál az minden nap,de ezzel ki is futotta a smink.
A masszázs jò volt,bár Vik felét végig aludta,mert minden ilyen program szundi idöben van. A lakás néha (sokszor) szalad,de mindig van meleg vacsora és tiszta ruha. Ez elég,nem?;)

No comments:

Post a Comment